עסקים

עסקים

קורס תקשורת בין אישית כמקדם עסקים, מכירות, יחסי עבודה ותרבות אירגונית 

הרי בסופו של יום הכל קם ועומד על: תקשורת בין אישית, כושר ביטוי ושכנוע, הקשבה פעילה, יכולת חשיבה ותגובה מהירות, מיומנויות ניהול משא ומתן, התמודדות עם התנגדויות ועוד. כאן אנחנו נכנסים לתמונה עם קורסי התקשורת הבינאישית לעסקים. אנשי השיווק והמכירות יביאו לתוצאות הרבה יותר טובות, הקשר עם הלקוחות או הספקים יעלה על ערוצים של הבנה ורצון לסייע (כאן תמיד צריך יחסים טובים), התרבות הארגונית ויחסי העבודה בין העובדים ישתפרו לאין ערוך… ולסיכום – קורס דיבייט ותקשורת בין אישית יעשה פלאים לקידום העסק שלכם.

הנה כמה תמורות מהן נהנים המעסיקים, הקופה הרושמת
ובוגרי הקורס שלנו לדיבייט ותקשורת בין אישית לעסקים:

  1. העצמת הביטחון העצמי, מהירות החשיבה והתגובה.
  2. חשיבה עצמאית ויכולת ניתוח נתונים בצורה הגיונית.
  3. פיתוח כישורי הקשבה פעילה וחדות הבחנה בין עיקר לטפל.
  4. מיומנויות ניהול משא ומתן.
  5. יכולת כיבוש לקוח/ספק בעזרת כושר ביטוי סוחף ודרך הצגת טיעונים משכנעת.
  6. התנסחות בהירה ויכולת שכנוע.
  7. התמודדות עם מתנגדים, טיעוני התנגדויות ושבירת מחסומים.
  8. הצגת פרזנטציות ועמידה בפני קהל.
  9. טכניקות לבניית תסריטי שיחה מנצחים.

    איך בנויים הקורסים?

    האפשרויות רבות ומותאמות ליכולות בית העסק מבחינת לוחות זמנים, מועדים, לחצים בעבודה והשעות בהן ניתן לרכז את העובדים למפגש תקשורת בינאישית:

    קבוצתי – בדרך כלל המפגשים הם קבוצתיים. חלקם בנויים כהרצאה פרונטלית וחלקם כסדנה פעילה וחווייתית בה הקבוצה לוקחת חלק פעיל, משתתפת בתרגילים, לומדת טכניקות וכללי בניית  טיעון מנצח, ניהול משא ומתן, שיחת מכירה וכו'. הפעילות יכולה לכלול מפגש בודד – יום דיבייט מרוכז הנמשך 4 שעות או סדרה בת 3-6 מפגשים.


    ליווי שנתי
    – מיועד לחברות המעוניינות בליווי שנתי – למשל: למחלקת המכירות. בערוץ הזה אנחנו לומדים לעומק את אופי המחלקה ועל בסיס התובנות (יתרונות וחסרונות) אנו בונים תסריטי מכירה מדויקים, משלבים טכניקות שכנוע  שהן בעצם כמו "חוקי קסם" שמשפיעים על ההחלטות של הלקוח. כל זאת במינימום השקעה ועם עילות מרבית ותוצאות מוכחות.

    מדוע דווקא "דיבייטים"?

    קודם כל בגלל  אהבת המקצוע. ואין בטוחה גבוהה יותר לאיכות לימוד מאשר מקצוען שמגיע להנחות מפגש כשהוא רווי באנרגיית הנתינה.

    ומעבר לכך: ההתמקצעות בתחום. אנו מבינים את הצורך והחשיבות של פיתוח כלי תקשורת בין אישית בכל תחומי החיים בכלל ובתחום העסקי בפרט: מחלקת מכירות, אנשי שיווק, כוח אדם ומשאבי אנוש, תפעול ולוגיסטיקה, פיתוח מוצר… לכל אלה ועוד אנחנו תופרים חליפה מנצחת לפי צרכי החברה. וזהו יתרון נוסף – איננו עובדים בתבניות אלא בהתאמה מדויקת לכל צורך ומשימה. מדריכי חברת “דיבייטים” ומנהליה חיים ונושמים את עולמות התקשורת הבין אישית והרטוריקה ומצויים היטב בכל מחקר או מאמר בתחום זה היוצא מפתחי האוניברסיטאות המובילות בעולם. כל אלה ניכרים בעמידתם, בנכונותם ובדרך בה הם מעבירים את הקורסים. עוד פרטים?

לפרטים ותיאום פגישה ללא תשלום וללא כל התחייבות
אתם מוזמנים להתקשר אלינו ישירות:

אלירן בן אריה – 054-6658103

דילוג לתוכן